Merhaba kızlar, tüp bebek rahim dinlendirme sürecindeyim ilaç vs kullanmıyorum. Bat 14. Size sorum şu ki yumurtlama akıntısı olan şeffaf yumurta akı kıvamındaki akıntının aynısının beyaz halini görüyorum 2 gündür. Kokusuz öyle kasıntı vs falanda yok. Bunu yaşayan var mı ? Gebelik belirtisi diyorlar fakat pek ihtimal veremiyorum 1.5 yıldır olmadııgı icin 🥲 yumurtlama olabilir mi dicem ama hep seffaf görürdüm. Yaşayan var mı ??