İlk gebelıgım son 2 saattir belimden karnıma yayılan regl ağrıları var bebegım son 1 haftadır cok toplanıyordu zaten erken dogum mu olacak bu dogum sancısı mı birazdan hastaneye gıdecegız zaten sızlere de sormak ıstedım hanımlar bır de afedersız asırı gaz ve kusmam var bebegım sureklı karnımın sagında toplanıyor sol tarafı komple bos kalıyor 😪😪