Handetb 38+2 haftalığım ve hamileliğim boyunca canımın en çok istediği şey ruffles cipsti. Resmen aşeriyordum; aşırıya kaçmamak şartıyla valla ben tükettim. İnsanız sonuçta ve gebelikte var, insanın canı her şeyi çekiyor 😅 Normalde çok yiyen biri de değildim ama oluyor yani. Çok kasmamak lazım. Bebeğimin kilosu da gayet iyi hatta haftasına göre önde gidiyor. Bazen bazı kişiler de şey algısı oluyor “sağlıksız şeyler yiyince bebek kilo almaz” alakası bile yok bence. Kuru ekmekten bile alacağı varsa o değeri alıyorlar zaten. Ye gitsin bacım, afiyet bal şeker olsun 🫶