ummuhanpolat12 benimkini görseydin adetim 2 gün gecikti gittim verdim aynı seninki gibi negatif çıktı olmamış yine sağlık olsun dedim 10 geçti tabi adet söktürücü asla kullanmadım 10 gün geçince yine doktora gittim kaadin doğuma kan verdim orda 260 çıktı çok şaşkındım şimdi çok şükür 13+3 rabbim en kolay şekilde hayırlısı ile sana nasiip etsin canım benim 🫶