aysegul2812 benimde kanamam vs. Bi şikayetim yoktu bu zamana kadar da hep plesenta normal diyordu sadece vajinamda baskı hissetmeye başlamıştım , doktorda bugün rutin kontrolümüz vardı bu şekilde söyleyince önce bi şaşırdık hem plesenta hemde bebek pozisyonu normal olmayınca , bu haftadan önce yaşayanları okumuştum daha önce denk geldiğimde düzgün bi bilgilendirmede yapmadı doktor aklımızda soru işareti kaldı hep bizi de 32. Haftada çağırdı kontrole ama önemli bişey olsa 3 hafta sonrasına randevu vermezdi diye düşünüyorum. Beklicez artık .