son adet tarihim 2 Ekim idrarda gebelik testi yaptım silik ikinci çizgiyi gördüm.ve doktora gittim ultrasonda hiç bir şey görumede doktor ve beta HCG istedi 372 çıktı değerim .salı günü tekrar çağırdı değer çok düşük ama son adet tarihim baya önce tekrar gittiğimde kese görünürmu saglik ocagindanmi yükselişi takip etsem yoksa muayeneye gideymmi