Slepey Molfixe göre ebati küçük ve arka tarafı naylonsu düz sızdırma yapıyor ben slepey de bebey turko da kullandım ama tercihim Molfixden yana oldu sızdırma pişik durumu olmuyor ayriyen stok yapmayın bebeginizin kaç kilo doğacağını bilmiyorsunuz ve zayıf yada kilolu doğsa bile diğer ⅔ numaralar arası 6 aylık süreler zarfında kullanılıyor bu sürede de bebekler hızlı büyüyor isterseniz bebeğiniz doğsun yapısına ve gelişimine göre stok yapın