Arkadaşlar benimde 12+3 haftalik gebeyim pazartesi bebek 12+0 çıktı çarşamba kontrole gittim ordada 12+0 çıktı bugün tekrar gittim gene 12+0 çıktı kalp atışı var doktorlar normal dedi ama başına gelen varmi lütfen yardım edermisiniz çok korkuyorum corasprin kullaniyordum pazartesi kullanmayı bıraktım kanamam olduğu için birde kese etrafinda kanama alani olduğu için