Yarenimo50 sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🥲 ilk bebeğimde toparlanmam zor olmuştu bir haftayı bulmuştu 2. De bende çok korktum herkes 2. Bebekte daha hızlı toparlıyorsun dedi inanmadım ama gerçekten öyleymiş. Uyuşukluğum geçti ilk ağrı kesiciyi istedim hemen artmadan ağrı sonra ayağa kalktım bir daha da yatmadım desem yeridir yani 😂 bebek kucağımda refakatçi kocamla annem uyurken hastaneyi gezdik dolaştık hemşirelerle kahve dedikodusu yaptık 😂 eve de çıkarken gayet normal bir şekilde giyinip haftalar önce doğum yapmış gibi bebeğim kucağımda yürüyerek çıktım hastaneden 🙈 fakat şuan 3.‘yü bekliyoruz 18’inde yatışım var bunca güzel şeyden sonra kalp atışlarım bozuluyor korkudan resmen 😂