Merhaba kızlar şuan 2,5 yaşında bir kızım var ve dün tekrar hamile olduğumu öğrendim planlı bir hamilelik değil bu açıkçası çok korkuyorum çünkü kızımın ilk 1 yılı çok zorlu geçti Kolik vs. Ve ikinci çocuğu nasıl bakacağımı düşünüyorum aranızda ikinci kez sezeryan olanlar var mı daha mı zor oluyor acaba ilkine göre