Aysktr arkadaşım ben daha evlenmeden meme ucu çatlağım vardı sürekli sisip içinden sarı süte benzer bişey akıyordu ultrasonla filan baktılar bişey çıkmadı şimdi 40.haftadayım hala var kanama bi kez olmustu o da antibiyotik kullanırkendi daha sonra olmadı siz nasıl geçirdiniz