Hepinize merhaba 21 pik 22 23 çatlama gördüm ve değerlendirdim. Belli başlı belirtilerim var. İnnovita negatif prodoctpr saatler sonra kuruma çizgisi gibi çıkarmıstı. Yarın regl gunum bugun çatlama ustunden 14. Günüm, saat 4 te peçeteye akıntı içinde kırmızımsı bişey oldu. Yerleşme kanaması daha yoğun sanırım daha da bişey gelmedi böyle bir durum yaşayan var mı