bcnr8 Kızlar selam, daha 25 haftalığım ama yatakta dönerken çok zorlanıyorum. Sağ yatsam sağ yanım uyuşuyor sola yatsam belim ağrıyor. Sırt üstü yatsam sanki kalbime, nefesime yük biniyor. 30. Haftalarda napıcaz bilmiyorum. Sizde benim gibi misiniz ?
myangelson bcnr8 bende sırt üstü yatmak çok sıkıntı nefesim kesiliyor resmen sağda solda sıkıntı yok ama
bcnr8 myangelson evet sanki kürek kemiklerden kalbine doğru yük biniyorda nefesine engel oluyor gibi oluyor dimiii
myangelson bcnr8 aynen baskı varmış gibi oluyor bende şimdiden böyleyse ileride nasıl olacak diyorum hep 🥲
myangelson bcnr8 amin🤲🏻 bir de ben riskli gebeyim surekli yatıyorum doğuma kadar yatacağım 🥲 biraz yastıkla destekliyorum arkamı uyumadıgim zamanlar anca öyle rahat nefes alabiliyorum 🥲
bcnr8 myangelson Allah yardımcınız olsun, bende kum döküyorum. Ağrım var korkuyorum hamilelik zormuş cidden. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi
myangelson bcnr8 amiiin 🤲🏻 cümlemize Allah yardımcı olsun 🤲🏻 ay çok geçmiş olsun kum dökmek çok fena hamile değilken 3 kere düşürdüm. Geçen aylarda da sürekli idrarda yanma falan yaşıyordum antibiyotik kullanıyordum 2 gün sonra tekrar başlıyordu aglayacaktim neredeyse sancidan ağrıdan. detaylı tahlilde enfeksiyon harici bir değer yüksek çıkmıştı internetten baktığımda kum dokenlerde yüksek çıkıyormuş o değer. Daha sonra yanma falan geçti geçenlerde hastaneye yattım idrar tahlillerim temiz çıktı. Şuan çok şükür idrarda yanma falan hiç olmuyor acaba kum mu döktüm nedir anlamadım.
myangelson bcnr8 hiç bilmiyorum ki 2 ay falan sürekli yanma çektim 15 günde 1 tahlil yapıldı enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandım sonra tekrar bu şekilde gitti hep. Günde en az 3 4 litre su içtim başka çare bulamadım bir de kızılcık şerbeti içtim 3 4 gün sonra baktım idrarda yanma geçmiş daha sonra da hastanede yattım zaten tahlil falan yapıldı enfeksiyon çıkmadı