busrasahin-_- Merhaba hamilelikte bikini bölgesi temizliğini nasıl yapıyorsunuz ağda epilasyon lazer ??
Yenianne6161 busrasahin-_- valla bende onu düşünüyorum agda çok acitiyor jiletle alıyorum mecbur yarım yamalak 🤣
AlyaAlara busrasahin-_- ben lazaere gidiyordum. 2. Seansımda hamile olunca jiletle almaya başladım ağdadan çok korkuyordum. Ama göbeğim büyüdüğü için bi cesaret ağdaya başladım . İlkinde çok acıdı jiletle kalınlaştıpı için ama 2. Ve 3.de ilki kadar acımadı. Yaptırdıkça acısı azalıyor. Hamilelikte en temizi ağda . Jiletle 3 güne çıkıyor en azından ağdayla 20 güne rahatsın. Ve tüylerin incelmiş oluyor
myangelson busrasahin-_- Venüs’ün jiletiyle alıyorum ağda falan yasak riskli gebeyim. Hızlı uzama çoğalma falan yapmadığı için rahatım
Esra_nurr Ben önce jiletle alıyordum sonra göremeyince bikere ağdaya gittim aşırı acıdı şimdi de çok hassas vajinamda bi kaç gündür ağrı var napacam bilmiyorum
Kksmmett Esra_nurr yavrum keşke yapmasaydın şimdi cildimiz aşırı hassas bi ayna yardımıyla falan yapabilirsin jiletle çok detaylı temiz olmasa bile en azından kötü görüntüsü gitsin
busrasahin-_- Bende epilasyon aletimin jilet kısmı ile alıyorum kuaföre ağdaya gitsem mi diye düşünüyordum kararsız kalınca sormak istedim
Beril16 Yenianne6161 Bende öyleyim göbekten görülmüyor hiç 🤣 Doğumda nasıl olacak hiç bilmiyorum. Çokta pimpirikli bir insanım. Kuaföre gitmeye korkuyorum bebeğe zarar verir diye. Mecbur jilete devam ederim büyük ihtimalle.
Cm23 Bende hamile kalmadan önce lazere gidiyordum hamilelikte jiletle almaya başladım bugün ağdaya gittim keşke en baştan ağdaya gitseymişim dedim dayanılmayacak aman aman bi ağrı değil bence jilet mahvediyor çünkü hem de tertemiz oluyor
Yenianne6161 Beril16 yapacak bisey yok valla zaten psikoloji de kalmadı stresten kıl tüy de kalsın artık olduğu kadar 🤣🤣