nisanela Belki doğuma alır kızlar hiç bir sancım vs yok ama kontrol olucak cok korkuyorum suni sancıdan yada kendi sancımı mı beklesem napsam stresten karnıma ağrılar giriyor rahatlatın lütfen dua edin bana🥹
Nazo_avlu nisanela devlet hastanelerı 40+7 yi baz alıyorlar bende doguma gun kaldı degıl mı dedım hayır belkı 40+7 yi goreceksın bekle haftaya kadar dedı
Nurylmz12 Bende 40+1 im bugün gittim aynı sizin gibiyim ne ağrı ne sancı bebeğim de hareketli baya. Eğer devlete gidiyorsanız bekletirler sancınız yoksa bana pazartesi yine gel dedi 40+7 ye kadar eğer özel bir durum yoksa bekletiyorlar kendi gelsin diye
nisanela Nurylmz12 özele gidiyorum bilmiyorumki ne diyeceklerini her ihtimale karşı hazırlıklı gidicemde bakalım nolucak
nisanela Aynush22 oo masallah peki suni dancı takslım dopum başlasın dediler mi yada alttan muayene oldunuz mu açıklık var mı
Mrvsmt2502 nisanela suni sancı ile başlatıldı ama korkmayın dayanılmayavak bir şey değil kendi sancınızla aynı hissediyorsunuz
Sehrban Benimde 40 +1 bugun gittim doktora hiç açılma sancı yok pazar günü gidip normal doğumu deneyecez sezeryana dönmesinden cok korkuyorum