biryildiz42 bende ilk doğumumda hiç çatı muanesi olmadan normal doğum yapmıştım burda herkes 37 38 haftalarda olduğunu yazıyor gariplik bende miydi acaba diye sordum ikinci gebeliğim şu an 36+2 haftalığız 37 de muaneye gidicem yine aynı doktora gidiyorum yine çatı muanesi yapmaz diye düşünüyorum