arkadaslar bugun randevum vardi 16+3 haftaligiz dr kesin bisey soylemedi cinsiyet için başta oraya topuğunu koymuş goremiyorum dedi daha sonra çok hareketli belli degil dedi daha sonra emin olmak için detayliyi bekle dedi bence tahmin etti ama bana soylemedi bu şekilde olup ta cinsiyetini ogrenen var mi acaba oncelik sağlik ama insan merak ediyor ☺️