reyhan_t Ben ücretsiz diye biliyordum bugün birisi eşime ücretli demiş ya da şehirden şehire değişiyor mu acaba?
Erturkbra reyhan_t 2022 de ankara bilkent şehir hastanesinde doğum ettim sigortam yoktu o zaman tam olarak hatırlamıyorum da analık hakkı mı ne öyle bi şey varmış ondan yararlanacaksınız demiştiler herhangi bi ücret ödemedim yani
Abilikardesli reyhan_t şehir hastanelerinde doğum ücreti ya da oda için bir ücret ödenmiyor. Çoğul gebelik olursa küvözde kalırsa bebekler ya da sevk olursa onun için ya da sgk yoksa ödenir ücret.
Seymalar gezentianne arkadaşım yakın zamanda ödeme yapmıştı ondan neden aldılar acaba çok tuhaf söyleyeceğim ona 🥲 hatta muayenelere falan hep para ödedi
Eylul41 Seymalar universite hastanesine gitmişse ozel muayanesen vermistir bende kziimi universite hastanesinde prof ya da docente ozel muayanesinden giris yapiyorum odeme yapiyorum