lavinyaonur ben de 115 ile hamile kaldım doktor bana dedi kş hayatında 65 i gördün mü dedi bende bi kere lisede dedim evlendiğinde kaç kiloydun dedi 90 kiloydum e o zaman hiç korkma dedi çünkü senin vücudun zaten kiloya alışık, korkulması gereken şudur gebelik içinde aşırı kilo alımı, yani kilo işe gebeliğe başlamak korkutucu değil sadece bi tık daha fazla dikkat etmemiz gerekiyor doktor yönlendiriyor zaten kiloya göre