Lidyaumay Pembe değil kahverengi sarımsı bi akıntı geldi bugün sizce normalde 25+ 2 deyim hiçbir şikayetim yok mide yanması dışında
Dbxfdg Lidyaumay doktora gidin bende de aynı durum oldu enfeksiyon dedi doktor ve fitil verdi aksatmayın
Lidyaumay myangelson gittim bugün çok şükür bi sıkıntı yokmuş hatta 1 hafta önce gidiyormuş olabilir her gebelikte normal dedi
myangelson Lidyaumay ilk hamileliğimde hiçbir sıkıntı olmamasına rağmen gebelikte her türlü lekelenme düşük riskidir diye doktor önlem amaçlı düşük önleyici ilaç başlamıştı bana. haftanız ileri bir de tuhaf geldi normal denilmesi
tansugl37 Benim gebelik başında oldu daha sonra sarı akıntı olarak hala devam ediyor kokmuyor. Doktora gösterdim bişey olmaz normal dedi bi sıkıntı da olmadı.