bysnmrv 4 ay denemeden sonra hamilelik olmayınca bugün ilk defa ovülasyon testi yaptım 1 Aralık adet oldum bugün 6 Aralık ilk defa test yaptım sonucumu buraya atsam bakar mısınız ama nasıl Atcam 🥹
LeylaAB bysnmrv aynı saatte yapmaya ve gün kaçırmamaya çalış canım ben testlerle ilk denemede yakaladım yumurtlamayı 9 haftalık hamileyim bizde beş aydır deniyorduk en son testi denemiştim
ArasveAnnesi21 bysnmrv bende senin gibiydim yumurtlamami hiç bilmiyordum deniyorduk ama olmuyordu takip ettiğim ay hamile kaldım çok şükür hatta hamile olduğumu bile ovulasyon testi yaparak öğrendim inşallah seninde güzel haberlerini almak nasip olur😊😊
bysnmrv LeylaAB ya inşallah banada nasip olurrr 🥹 sağlıkla mutlulukla büyüttt Ben şimdi bugün 6 gibi yapmış oldum ama yarından itibaren genelde öğlen yaparım diye düşünüyorumm iki tam koyu çizgiyi görene kadar devam demii
Maviss718 bysnmrv yumurtlama olmamış daha canım yapmadan 2 saat öncesinde sıvı alımını bırak ve ilk idrar asla olmuyacak her gün aynı saatlerde yapmaya çalış 12-17 20-22 saatleri arasında öneriliyor. T çizgisi c den daha koyu yada aynı koyulukta olması gerekiyor
bysnmrv LeylaAB harika olurrr o zaman atarım burayaa 🙈 ilk gün için çok soluk değil sanki acaba yakın diye mi yumurtlamaa sen kaçıncı gününde görmüştünn
LeylaAB bysnmrv benim sekizinci gün koyulaşma başladı 9. Gün en koyu olduğu zamandı. Ama o güne kadar çizgi o kadar yok gibiydi ki acaba bu ay yumurtlama olmayacak mı diye şüpheye düşmüştüm. Koyu gördüğüm gün heyecandan iki kere daha yaptım. Ben aynı zamanda adet aplikasyonu kullanıyordum düzenli olduğum için aplikasyonda belirtilen yumurtlama tarihim uyuşmuştu o zaman cyclesti uygulama
bysnmrv ArasveAnnesi21 ay ne güzel şeyler yazıyorsunuz inşallah bende aynı şeyleri söyleyebilirim 1 ocaktan sonraaa 🥹🤲🤲
Busraaaakkk Ay bende bu ay ilk kez denemeye başladık ovülasyon testi kullanmadım ben de, uygulama üzerinde görüp yumurtlama günü değerlendirdim eğer bu ay olmazsa diğer ay ovülasyon testi yapacağım
ArasveAnnesi21 bysnmrv Nasipte varsa olur hiç merak etme hatta intgraminiz varsa orda bir kadın var birgebeningülüğü diye orda 20 sn kuralı ve yumurtlama için tutması için masaj önerileri var tabi herşeyden önce Allah nasip ederse olur belki onlarda işine yarar oğluşumla böylelikle 13 haftalık olduk😊🥰😊
bysnmrv ArasveAnnesi21 hemen bakıyımmm keşke ilk niyetine girdiğimde test kullansaydım 😻 aslında niyetine ilk kez giren arkadaşlara testi önermek lazım o zaman zaman kaybı olmaması içinnn herkesin yumurtlama tarihi çok başka oluyormuş çünküüü
ArasveAnnesi21 bysnmrv kesinlikle öyle ama belki hayırlı zaman bu zamandır yumurtlama konusunda ovulasyon testi kullandığım ay 2 defa yumurtlama gördüm ve çok şaşırdım