smyms Benimde yüksekti, ilk başlarda normal seviye de gitti, sonrasında gebeliğin 6.ayında bir anda 5leri falan gördüm. Levotiron 50mg kullanıyorum, şuan da 38+2 haftalığım, değerlerim normal seviye de ama hala kullanıyorum. Doktorum bebek doğduktan sonra normale döner demişti, bakalım hayırlısı 🙏