Ezgi1989 Her yediğimden sonra midem bulanıyor bazeb dayanamayıp biraz soda içiyorum kızlar zararlı mı
Zhrnc Ezgi1989 hamilelikte tabiki içilmesi gerekir ben bazen 3 tane bile içmiştim Hatta doğum yaptım yenidoğan doktorum süt kalitesi için yine maden suyu içmemi söyledi içiyorum devam
Aycha Ezgi1989 Merhaba, yüksek tansiyon tansiyon probleminiz yoksa haftanın bir kaç günü, bir tane içebilirsiniz. Her bir şişe, tansiyonu bir puan yükseltir. Günde iki, üç tane içmek; tehlikeli olabilir.
Melekkkkkkkkkkkk Aksine mineral magnezyum deposu olduğu için günde bir iki tane icmeyi bile oneriyolar sade olması daha iyi tabiiki
Atakannn 16 haftadan sonra günde bir tane içmeye başladım , internet de çok faydalı yazıyor, mineral var sonuç da, fazlaya kaçmamak koşulu ile içmek iyi diye düşünüyorum 🤔
Tuubaaa Ezgi1989 içilir tabiki, içindeki mineral ve magnezyum 👍 ben ilk üç ay günde bir tane içerdim🌺