Ggamze_ canım çektikçe yiyorum ama benim şöyle bi sorunum var o paketi açtıysam bitecek yani yarısını yiyeyim devamını sonra yerim yapamıyorum 🤣 ona çözüm olarak da ya küçük paket alıyorum yada eşimi de ortak ediyorum. Bide bim a101’in cipslerini almıyorum çok tuzlu oluyor ruffles lays vs daha iyi