Arkadaşlar merhaba belki alakasız olacak ama bilginize ihtiyacım var 1 ay oldu kedi sahiplendim iki gündür vücudumda lekeler olmaya başladı sağlıkçı olduğum için mantar teşhisi koydum kendime 😁 tanı o çünkü kedimde mantar yok yarın veteriner kontrolümüz var ama benim gördüğüm onda bişey yok ama eşimle bende lekeler var böyle bir durum yaşayan varmı