Merhabalar,
Yaklasik 14. Haftadan itibaren rahim kasilmalarim var. Magnezyumu doktorum gunde 3 adete cikartti suan 21. Haftadayim duzenli kullaniyorum. Ancak 36. Haftafan sonra olmasi gereken rahim kasilmalari bende cok erken basladi ve hala magnezyuma ragmen devam ediyor. Yarin detayli ultrasona giricem ama buradan da sormak istedim.
Özellikle egilip kalkarken veya tuvaletimi yapip klozetten kalkarken karnim taş gibi kasilip sonra açılıyor. Benim gibi erken kasilma yasayanlar oldu mu? Boyle bi sorun yasadiysaniz Hamilelik sureciniz nasil tamamlandi?