mrymbrl Kızlar iki ismi de seviyorum bu arada ilk kızımın adı Fatma Beril. Eşim mihrayı pek istemiyor söylenmesi zor diyor. Sizce hangisi kulaga hoş gelen ve söylenmesi kolay olan cevapları bekliyoruuum 😍
Aymerah mrymbrl kuzenimin bir kızının adı Fatma Beril diğeri Ayşe Betül bu isim çok güzel bence Meryem Betül de olabilir Betül zaten Meryem validemizin isimlerinden yine ikisi uyumlu oluyor
bengonca Bence de ecmel daha zor söylenmesi ilk defa duydum bu arada 🌸 mihra’yı çok beğendim 🌸 sağlıkla gelsin kuzunuz