Mucizem0301 35 gün önce sezeryanla doğum yaptım.dun kendimi baya yordum.banyo temizledim tabi otur kalk biraz yoruldum bugünde ağrım var.insallah ic dikişler de falan bir sıkıntı yoktur.olsa belli olur muydu
Guzelanne56 Mucizem0301 olur olur korkma ben 20 günlükken cam silip perde asmıstım koltuk baza herseyı cektım bütün gece ağrım oldu sabaha bıseyım kalmadı bısey olsa bellı eder kendını Allah korusun
myavocado Mucizem0301 3.5 ay oldu dofum yapalı çok eğilip kalkar, ağır kaldirirsam hala ağrım oluyor, biraz dinlenip gözlemleyin sürekli devam eden bir ağrı değilse normaldir