Kızlar 19 haftalığız gelişiminde her an gibi bir sorun yok, fakat doktor bugün beyninde 1 tane kist gördü, zamanla geçiyor dedi , nadiren geçmeyen kist olunca gen hastaligin belirtisiymis.. ense tarafında baş kısmında varmı aynı durumda olan ? Geçiyor mu ?