Gulnarty çok teşekkür ederim🌸Şimdi size hiç acı verici değil demek istemiyorum tabi ki zor. Bir çocuk dünyaya getiriyoruz kolay olmuyor. Süreç biraz size bağlı. Ne kadar sakin olursanız süreciniz o kadar da güzel ilerler. Stres yapmak, bağırıp çağırmak o an maalesef sizi panik yaptırmaktan başka bir işe yaramıyor. Ben nefes egzersizi videoları çok izlemiştim doğum esnasında lazım olur diye. Onlara bakabilirsiniz. Kucağınıza aldığınız an çektiğiniz sancıları hatırlamıyorsunuz bile :) Akışına bırakın, keyfini çıkarın hamileliğin. Sağlıkla gelsin inşallah 🙏