Oğlumun adı Burak Ali ama Ali yi kullanıyoruz aslında uyumlu derdimiz takıntımız yok ama eşimin de hayaliydi Alp koymak hem Ali ile de uyumlu olur dedik 😂 soyadımız Arslan o birleşimi hoş buluyordu eşin alp Arslan yani
ben de hep kıza inandığım için hiç oralı olmamıştım ama erkek olduğunu öğrenince iş ciddiye bindi 😂 Alp bana cok kısa geliyor. Önüne bir isim daha ekleyelim diyorum eşimde o zaman yanına Arslan ekleyelim diyor yani Alparslan Arslan .
Yazarken gülme krizi geliyor bana da 😂😂😂😂 o zaman da ikileme yapıyormuş gibi oluyor bende arslan ı ayrı yazdıralım isterse Alp i isterse arslan ı kullansın diye bir fikir attım . İşler iyice karıştı
Bir gün sonra da önüne ekleme yapmaya başladık
Çağan Alp
Aras Alp
Karan Alp
Batın Alp
Batur Alp
Gibi gibiiii..
Ama ekledikçe cıkarttıkça olaylar karışıyor ve artık hangisi kulaga hoş hangisi uyumlu şaşırdık en sonunda offf diyip Alp koyacağız gibi ama 😂
Sizce ?