Hatice8 Kızlar selam biz şimdi 33 haftalığız, 32.haftada gittiğimde bebişin kilosu 2100 gr’dı. Herkes az falan dedi çevremden sizlerin bebişlerin kiloları nasıl, sizce az mı kilosu?
Miniklerinannesiyim Hatice8 35te 2.500 grmdı 37+4 te 3 kilo olmuştu tam şimdi 38+0 olduk hergun düzenli süt içince bence güzel alıyorlar
Dbxfdg Hatice8 merhaba bence bebeğinizin kilosu az değil doktorunuz ne dedi? Bizim mesela 32de 1800 falandı sanırım, 34te gittiğimizde 2200 falan olmuştu öyle düşünün. Her hafta 100 bile alsa doğana kadar 3 kg olur
Busehhg Hatice8 bencede kilosu haftasına göre çok iyi maşallah benimde 31+6 da gittiğimde 1900dü kilosu son zamanlar daha hızlı kilo almaya başlar bebekler merak etme
kucukadam Hatice8 kimin ne dediği önemli değil her anne het çocuk farklı. Ben de dün gittim 32+0 2kg olmus. normal mi düşünüyorsunuz sezaryen mi bilmiyorum ama doğana kadar 3kg olur geçer de korkmayın
Hatice8 Miniklerinannesiyim Miniklerinannesiyim Bana doğuma kadar 3 kiloyu bulmaz dediler biraz üzüldüm açıkçası ben en azından 3 kiloyu bulsun istiyordum bilemiyorum 🙁
Miniklerinannesiyim Hatice8 hayır benim kızım 36 haftalıkken 2200 kiloydu her gece 1 muz 1 bardak süt ceviz yedim kızım 38+3te 3.200 dogdu
Hatice8 Dbxfdg Doktor normal dedi ama çevre baskısı biraz etkiliyor ister istemez karnımda küçük kendimde zayıf olduğum için galiba direk bebeğin kilosunu soruyorlar zaten
Dbxfdg Hatice8 ben de sizle aynı durumdayım göbeğim de küçük ama takmıyorum artık çünkü yapabilecek bir şeyim yok, doktora gittim bebeğe giden kan akımlarına vs her şeye bakıldı her şey normal tansiyonum yok şekerim yok ama bu kadar büyüyor. Bebiş iyi hareketli anne karnında ne kadar durursa o kadar organları gelişiyor öyle düşünmek lazım. Dün forumda okudum 2250 g bebiş doğurmuş mesela bir üye ama bebek gayet sağlıklıymış siz de öyle düşünün içinizi ferah tutun kilosu da gayet iyi bu arada 35 36dan sonra çok daha fazla kilo alıyor diyor herkes
Rabiamina Hatice8 benim bebeğim 35 haftalık ve 33te 2160dı şu an 2340 olmuş. Ben de zayıf bir insanım ama takılmıyorum. İnsanlar bilip bilmeden konuşuyorlar doktor olumsuz herhangi bir şey demedi. Seker ve tansiyon sıkıntım var mesela erken doğmasındansa biraz zayıf doğsun ne olacak
Girlmama Miniklerinannesiyim ay benim kızıma 2 hafta geride dedi doktorumuz 1 hafta sonra kontrolümüz var tekrardan umarım yükselir sabah 1 yumurta ve yatmadan önce süt içiyorum 24+5 haftalığız 576gram 27 cmmiş minik bir bebek dedi
Hatice8 Dbxfdg İnşallah, aynen öyle aslında sağlıklı olsunlar da dediğiniz gibi gerisi önemli değil 🌼
Dbxfdg Rabiamina aynı fikirdeyim ben de en önemli şey sağlıklı olması erken doğması dediğiniz gibi çok daha riskli, dikkat ediyorum da 40. Haftada 2.5 kg doğan bebekler bile var ve gayet sağlıklılar demek ki haftasını tamamlaması daha önemli dediğiniz gibi
Dbxfdg Hatice8 evet takılmayın hiç beslenmenize ekstra dikkat edin vicdanınız rahat olsun başka yapacak bir şeyimiz yok
Rabiamina Dbxfdg evet anne karnında bir gün bile durması ne kadar önemli. Yeter ki sağlıklı dogsunlar doğunca da kiloyu alırlar 😊