Defne2218 görünce ufak bir internet araştırması yaptımda bu bebeği ve içinde bulunduğu sıvıyı koruyan zarın yırtılması sonucu oluşan parçaların bebeğe yada göbek kordonuna dolanmasıymış , tedavilerde %90 başarı oranı varmış . Siz bence sürekli kontrole gidin henüz dolanmamış olabilir ama bu dolanmayacağı anlamına gelmiyor sonuçta . Rabbim yardımcınız olsun 🤲🏻