Nese21 Eylley ben 12.ve 13. Haftada sordum ama net bir bilgi vermedi doktorum ama kiza benziyor demişti.18.haftamda özel hastaneye gittim ve cinsiyeti oyle öğrenebildim..sanırım aletleri iyi ise net bilgi veriliyormuş
Eylley haftada özele gittim bacak arasını hiç görmedim ultrasonum kötü dedi. 15 haftadayım bugün devlete gittim daha küçük göremiyorum 10 gün sonra gel dedi. Kız olsa da göremezler mi ya baya da büyüdü artık. Erkek erken gösteriyor da kız da olsa bişey söylerlerdi diye düşündüm.