Seyda11-26 Merhaba bayanlar . 25 haftalık gebeyim geçen ay 3 kilo almışım doktorum çok almışsın dedi ve gebelik şekeri den şüphelendik doktorum bidahaki ay şeker testi yapalım dedi ilk gebeligimde de son ay gebelik şekerim çıkmıştı şimdi içim içimi yiyor evde parmaktan kanla acluk yaptım 93 çıkıyor tokluk normal ama internette bazı sayfalarda açlık 70-90 arası baxi sayfalarda 70-100 arası yaziyor sizce şekerim var mıdır 🥹 bu durum beni korkutuyor
Drosera Seyda11-26 sizin kilo almış olmanız şekerinizin olduğu anlamına gelmez eğer bebeğiniz kilosu suyu haftasıyla uyumlu ise
Basakcim Seyda11-26 şekerin kilo alımıyla ilgilisi olduğunu sanmıyorum 50 kilo ile hamile kaldım 57 kilo ile doğuma girdim ama malesef gebelik şekerim vardı
Tugcev Seyda11-26 geçmiş hamilelikte gebelik şekeri çıktıysa var mı diye kontrol etmeye bile gerek duymuyorlar. Varmış gibi takip ediyorlar. Normalde açlık 95 üst sınır ama bir gece önce yediğimiz şey bile etkiliyor. Dikkat ettiğiniz bir güne de denk gelebilir o hiç belli olmuyor. Benim 26. Haftaya kadar hep normal seyrinde gitti kan testlerinde sonuçlarım. 30. Haftadan sonra açlık kan testimde 101i bile gördüm. İnanın belli olmuyor. (Gebelik şekerim vardı) Doğumdan 1 hafta sonra verdiğim kanda 75 çıktı 😊 korkuya gerek yok. Dikkat ettiğimiz sürece inanın hiçbir şey olmuyor. Ben nefsine hakim olamayanlardanım. Doyma hissim yok gibi bir şey 😂 gebelikte tatlıya düşkünlük başladı. + Deli gibi meyve yerdim özellikle akşamları. Gebelik şekerini öğrendikten sonra dikkat etmeye başladım elbette ki. Ne bende ne bebeğimde ters bir durum oldu çok şükür. Canınızı sıkmayın o yüzden 🌸
Seyda11-26 Drosera şu ana kadar herşeyi uyumlu ve normal gözüküyor ama 3 kilo almam normal deyince doktor ilk gebeligimde de son ay şeker çıkınca ben acaba dedim oyuzden şekerim cikicak diye korkuyorum tedirginim oyuzden kendim bakayım dedim bidahaki kontrole kadar çok var çünkü enazindan şeker gozukurse önlem alırım biraz daha dikkat ederim diye düşündüm
Sermec27 Drosera cok kilo almadıgım halde 45 kiloyla hamile kaldığım halde suyum normal bebeğim haftasıyla uyumlu olduğu halde ailede şeker olmadığı halde gebelik şekerim çıkmıştı üçüncü oğluma hamileyken şeker belirti vermeden bile çıkabiliyor maalesef
Seyda11-26 Sermec27 bende bundan korkuyorum ilk gebeligimde de yaşadığım için ikincide de olma riskim yüksek çünkü . Hadi ilki de son aydı bisekilde geçti ama şuan daha çok var malesef
Pinarkorkmazer Seyda11-26 ben şeker hastasıyım doktor 95 altı olması lazım dedi her gün şekerimi ölçüyorum yaklaşık dört aydır ölçüyorum ve iki haftada bir perinatolojiye gidiyorum ordan takip ediliyorum şeker hastasıyım diye ona göre insülin arttırıp azaltıyorlar. Doktorlar 100 e kadar olursa da bir şey demiyorlar bana pek ama yine de olmaması gerekiyor
Sermec27 Seyda11-26 genelde ilkinde çıkınca diğerinde de çıkabiliyor benim ikinci oğlumda da şekerim çıkmıştı ücüncü de çıktı maalesef
Seyda11-26 Sermec27 evet genelde öyle oluyor diyorlar bende oyuzden korkuyorum ama çok da acikiyorum kendime engel olmiyorum pek şeker yok diye . Olunca mecburiyetten dikkat ediliyo yine de
seymat98 Suleozkanmavi yemeklerden önce aç karna, tokluğu da ilk lokmayı diyelim 10.35te aldım ölçümü 11.35te yapıyorum bu şekilde 1.saat bakmam yeterli benim için doktorum 2.saati ölçmene gerek yok dedi ama kimi endokrin doktoru da baktırıyor 2.saate de
seymat98 Açlık 95, tokluk 140a kadar normal gebelik şekerinde o şekilde bakabilirsiniz 😊 benim endokrin doktorum haftalık 3 kez aşım olmadıysa sorun yok dedi. Açlıklarım bu ara sabitledi kendini 80-85 arası tokluklarim 105-120 arası çıkıyor 😊
Seyda11-26 seymat98 açlık benim binevi sınır gibi ozaman bakalım yarın ve sonraki günler iyi çıkar umarım
Seyda11-26 Basakcim tabiki de ilgisi yoktur ama çok kilo alındığında belki şekerdir deniliyor yine de ilk gebelikte de şeker çıkınca . Belki de normaldir bünyedendir ilk gebeligimde de 18 kilo almıştım çünkü son aya kadar herşey normaldi
Basakcim Seyda11-26 ben de şöyle bişey oldu benim kilomdan ziyade aslında bebeğin kilo alımı çok hızlı ilerledi yani ilk şüphe oydu aslında