35 haftalık serklajlıyım bebegım hareket ettikçe içimden parça kopuyor sankı yırtılıyor gıbı kasıgım özel bolgem çok acıyor sancı gırıyor normal mi bu, acaba bebegın hareketınden mi oluyor bu çünkü suan bebegım hareketlı ve o hareket ettıkce canım yanıyor bu haftaları hıc gormedıgım ıcın daha evvel panik oluyorum Allah’ın ıznıyle 2 hafta daha dayansa kızım 🥹