Ben 34+2 yim aşırı yorgun hissediyorum gece uyuyamadığım için gündüz sürekli uyumak istiyorum eğilip doğrulamadığım için kısıtlı iş yapıyorum allahtan evimin büyük temizliğini perdeleri halıları koltukları geçen aydan halletmiştim şuan bi ev süpürsem uyuyasım geliyor 😂 bide tam 34 hftdw kontrolde bebeğin başı çok aşağıda nerdeyse kanala inmiş dedi rahim ağzı kalınlığım falan gayet iyiymiş ama çok aşağıda dedi doğum pozisyonunu almış dedi 🥹🥹