Meraba arkadaşlar dün gece 12 den beri ara ara kasılmalarım oluyor kadın doğum acile gittik açılma yok dedi nst de hafif hafif sancı gözüküyor dediler yatisini istersen yapalım dediler bu arada 38+4 deyim ben kabul etmedim eve geldim bel ağrım var biraz bide ıkınma hissi sanki büyük abdestim gelmiş gibi sizce şuan ne yapmam lazım nasıl ilerler bu sancı