aslanmommy yaş riski evet 35 yaş ve üstü ise risk yüksek çıkıyor otomatikman. Benim de 36 yaşında olduğum için yaş riski yüksekti, kombine risk yüksek bir değer gelmemişti ama ben aklımda kalmaması için fetal DNA yaptırmıştım ikiliden sonra, imkan varsa ikiliyi hiç yaptirmadan fetal yaptırmanızı öneririm