28+5 iz. Göbeğim her gün farklı.
bir gün bakıyorum daha küçük ertesi gün daha büyük diğer gün biraz daha sivri başka bir gün yayılmış vs her gün değişiyor 😀
Şekil değişimine bağlı şikayetlerim de değişiyor. Bir gün midem yanıyor bir gün karnım ağrıyor. Sizlerin de var mı böyle bir durumu yoksa her gün benim mi ayrı oynuyor vücudum 😏😊