busra05_ Hanımlar selamlar, 16 haftalık gebeyım. evi sadece sildim camasır katladım balkonumu temızledım. Sonrasında direkt yattım ama belimde bir ağrı var dinlensem geçer ama bebeğimize zararı olmaz degıl mı?
sutlukahve busra05_ ben de öyleydim 🥲 bebeğine bir zararı olmaz Allahın izniyle merak etme ama dikkat et kendini yormadan bol bol dinlenerek yap işlerini ☺️
Sudetmlk busra05_ olmaz canım korkma ama yine ağır iş yapma kendini çok yorma bende o zamanlar temizlik yapıyordum belim ağrıyordu şuan 37 haftalık olduk bugün yine sildim süpürdüm yine belim ağrıyor 😂
Edanursoylu busra05_ temizlik yaptıktan sonra bol bol dinlenmek şart. İs yaparken de anı hareketlerden kaçınmak en guzeli👍
busra05_ Sudetmlk ahaha az kalmıs asıl siz suan hiç yapmayın ayyy🫠🫠🎀💖 dıkkat edın saglıkla alın kucagınıza 😍
Sudetmlk busra05_ gurbet olunca her işi malesef kendimiz görmek zorundayız 🥹 Amin inşallah Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏼