36+5 haftalık oldum nst sonucum genel olarak nonreaktif çıkıyordu ama ultrasonda her şey normaldi salı günü gittim 1 hafta geride kalmış dedi doktor bebegimin kilosu 2500 ondan sonra tekrar bugün kontrolum vardı yine aynı kalmış kilosu artmamis ve nst hareketleri düzgün çıkmadı doktorum da riske atmak istemiyor kalbinde bir sorun çıkabilir düşük bi ihtimal de olsa dedi 37+2ye sezeryan tarihi verildi pazartesi hastaneye yatış yapacağım bebeğe ciğer geliştirici iğne yapılacak salı günü sezeryan olucam ilk hamileligim olduğu için ister istemez korkuyorum inşallah bebeğim sağlıkla dünyaya gelir anneler hamişler bana sezeryanla ilgili vereceğiniz tavsiye var mı acaba bir de çok zor oluyor mu