minikkcivcivv benim 39+4 de sezeryan doğum oldu ve bir gün boyunca evde sancı çektim bende bilmiyordum sancı olduğunu dayanamayıp acile gittim o gün ebeler bana çok bağırdı neden geldin doktor yok nstye baktılar sancın yok enfeksiyon kapmışsın eve git uyu dediler enfeksiyon değildi sancıydı o ağrılar sabahında hastaneye giriş yaptım öğlen doğumum oldu devlet resmen insanları hor görüyor ikinci hamileliğim 3 ay var daha şuandan korkuyorum o sancı aklıma geldikçe