Geçmiş olsun. İnsan ilk duyunca endise ediyor ama kendinizi korkutmayin doktor ne söylerse onu uygularsınız yukarı çıkmazsa da sezaryen yapıyorlar.
20.haftada detaylı ultrasona gittiğimde bana da low lying plasenta ( asagi yerleşimli plasenta) teşhisi koyulmuştu. Hareket kisitliligina gerek yok dedi doktorum. Çalışıyordum, çok yoğun bi hayatım vardı aynen devam ettim. İlişki kesinlikle yasak dedi doktor sadece bana. İkinci gebeliğimdi ilki de sezaryendi yukarı çıkmazsa sezaryen yaparız yine dedi.
Ben yani ilişki yasağı hariç hayatıma devam ettim kanamam filan olmadı 24. Haftada plasentam yukarı çıkmıştı geçen ay doğum yaptım bi sorun da yaşamadım