Sila11ela14 Kızlar pazartesi 779 Çarşamba 1831 Bugün 3277 Bu şekilde çıktı ama kese görünmedi progestan kullanıyorum akıntım dan dolayı sizce beden görünmedi son adet tarihi 28 Ekim 5+4 um
FgD Sila11ela14 benim vajinal görünmüştü 5 haftalıkken belki sizinde öyle olur. Değerler güzel artmış
bravo61 canım benim hcg 10 binlerdeken alttan muayene ile dr keseyi tam göremedi yarındası gün gittim gözüküyordu biraz geç gözükebilir normaldir
Feridekahraman23 Kizlar banada yardım eder misiniz ? Cuma günü kan değerim 2426 Pazar günü yani bugün 4658 çıktı Cuma günü kesem gorunmemisti hatta doktor dış gebelik olabilir dedi. pazartesi gittiğimde kese görünür mü acaba? Yani 2 gün içinde kese görünür mü ?
Eda42_ Feridekahraman23 Bu değer ile görünür inşallah umudunu kaybetme Rabbim evladını sana bağışlasın inşallah
ilbilge_ Benim de kesemi 6. Haftada gördüler, sonra içi boş mu dolu mu diye 3-4 kere daha gitmiştim. Cihaz farkından da gözükmüyor, bence baska bir yere gidin.
Feridekahraman23 2400 Ken alttanda baktı doktor özel bir klinikti oysa göremedi ısrarla dış gebelik dedi yarın devlet Hastanesi’ne gidecem insallah görürüm
ilbilge_ Feridekahraman23 29 ağustosta 891 2 eylülde 5884’müş (aynı gün iki ayrı yere gittim biri kese var dedi şehir hastanesi göremedi) 5 eylülde 15124 beta ile şehirde de gördüler keseyi
Feridekahraman23 ilbilge_ umarım yarın görünür devlete gideceğim pek guvenmesemde ultrason aletlerine 🙃
Sila11ela14 Bbk88 pazartesi akşam verdim 1831 birde çarşamba sabahı verdim 3277 arası iki gün tam 48 olmadı ama
Elaelaelammm Sila11ela14 bence daha erken bende kızımı 5+4 ye oğlumu 7+2 de gördüm yani stres yapmayın artış güzel
Bussraa2 Sila11ela14 adet tarihimize kadar sizinle her şey aynı benimde. Pazar akşamı beta 1716 çıktı kese görünmedi dış gebelik olabilir dediler bugün tekrar gideceğim bakalım inşallah kese görünür
Feridekahraman23 Bussraa2 neden hemen dış gebelik diyorlar anlamadım benimde değerim 2400du görmedi doktor dış gebelik dedi.