Canlarım bu ay ilk kez ovülosyan takibi falan yapmadan ilişki deniyoruz bunun öncesinde doktora gitmedim 1 sene önce gitmiştim pcos var ama değerlerin iyi gebeliğe engel bi durum yok demişti. Şu an sizce regl günümü beklemeliyim yoksa şimdi doktora gitmeli miyim takviye ya da folik asit için