Kubracls Kızlar 30 dakikada bir belimden kasıklarımda yayılan ağrım var 20 saniye sürüp geçiyor o yarım saatlik dilimler arası kasılmam var karnım taş gibi 38+1 im sizce doğum mu başlıyor direk yarım saatte bir mi girer sancı yoksa gene yalancı sancı mı nişanım falan daha gelmedi
Ceyfer Kubracls bende 39+1 im benimde 2-3 saatte bir oluyo simdi bekliyorum yine olucakmi diye sizinki baya kisa surelerle geliyomus bencede bi gidin doktora 😊
Kubracls Ceyfer ne yaptınız sizin kasılmalar geçti mi benimkiler geçti sabah uyandığımda hiçbir şey yoktu sanırım doğuma hazırlık sancılarıydı benimkiler ben doğurmadım gene ☺️
Kubracls Ay kızlar hadi inşallah 1 buçuk saat oldu her yarım saatte bir giriyor sıklaşmaya başlarsa gidicem ☺️
Tugce_Hakki Ceyfer kuzum bişey danışmak istiyorum sana betam değeri düştü benim de ama lekelenme falan yok sen doğurmuşsun Gözün aydın Rabbim sana bağışlasın insAllah bı yardımcı olursanız çok sevinirim