Kızlar 37+4 haftada doktora gittim gün verdi çarşamba sezeryan oluyorum nasipse inşallah öncelerde çok düşük felan dedi kilosu 36/37 arası 2200 gibi bişey dedi eee şimdi de 3300 diyor nasıl oluyor bu bu haftada bebek kilosu ne olması lazım kafam karışık allak bullak😅 şimdi 2200/2500 mü yoksa 3300 mü🤣 hangisine inanayım ya sizin beybiler ne kadarlık 37/38/39 haftalarda bu kadar yanılma olur mu?