Busraaaakkk Korunuyordum, önce doktora gittim neler yapmalıyım diye sordum, folic asit, omega 3 ve bende insülün çıktı diaoformin yazdı. 1 ay düzenli kullandım, hala kullanıyorum. 24 Kasım’dan sonra korunmayı bıraktım. Çok erken evet ama aşırı iştahsızım diye dayanamayıp 3 tane kaset test yaptım hepsi silik çıktı, sonra da kan testi verdim. Aslında pek yaptığım bir şey de yok sanırım