Namesiz6
Canım galiba ben yavaş yavaş sona geliyorum 🥹 bugün doktor randevum vardı ya 28+3 serklajım 10 mm kadar düşmüş. Bebek kafayla kanala girmiş. Nts de sancım da çıktı az. Ayaklarını yukarıya dik ve bana 2 hafta kazandır dedi doktor. 21 aralıkta tekrar gidicem ciğer geliştirici iğne vuracakmış. Ondan sonra da sancıları baskılamak için ilaçlar verecekmiş. Her an herşeye hazırlıklı ol dedi bana. Bebiş kilosu da 1200 kg çıktı. 🥹